FilmKväll..

.....

Nu ikväll så är jag ju med lillebrorsan, vi sitter just nu och tittar på AFV - Americas funniest homevideo. Alla vet ju att när man tittar på det så är man ju helt tårögd. Det är ju för att man skrattar så mycket hela tiden. Vi har ju ätit Tacos och kollat på en film hittills, Bring it on again. Nej, jag har inte sett den. Det varförsta gången idag och den var väl okej. Faktiskt ganska rolig. Vi ska se på en film till, eller jag ska. Ska även se två serier Cold Case och Without a Trace. Får se sedan vad som händer sedan. Filmen jag ska se senare är Once up on a Time in Mexico fast den filmen kommer senare. Så det har blivit en filmkväll/tvseriekväll.

Uscha, har ni sett ut i Stockholms vädret. Kunde det inte bli bättre, va?! Det här är ju hemskt. Uscha vad synd att det blev sådant här tråkigt väder. Jag hoppas verkligen det blir finare imorgon. Det skulle ju vara så mycket bättre då och jag hade själv varit¨på bättre humör. Det verkar i alla fall har lugnat sig nu.

Hur som helst, ska umgås lite med lillebrorsan, pratar med den andra brorsan på msn. Jag är omringad av familjen. =).. Nåja två dagar till så är det dags att börja jobba igen. Ska inte tänka på det. Men jag har haft jättemysiga och trevliga lediga dagar med brorsorna och vännerna..!

Ha det bra!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0