Fin present..

....

När mamma kom hem idag så var det första hon sa: Marre, kom ett tag..! När jag kom ut i hallen så stod min kära mamma med en bukett med tulpaner i handen. Naa, hon var så snäll. En väldigt gullig och fin present. Kände mig dock lite taskig eftersom jag själv inte hade köpt något. Meningen var att jag skulle köpt något, men jag tänkte köpa något i stan istället på lördag. Har även pratat med min pappa ikväll nyligen och vi ska på bio på sportlovet tillsammans med mina brorsor. Haha, vi ska gå och se Asterix (den verkliga), lite gulligt faktiskt.

Till mamma..
image52 Från tu hijita

Nåja, ska titta på Criminal Minds nu, det är seriestart ni vet.. Sedan ska jag gå och lägga mig för jag är så trött och jag ska upp tidigt imorgon bitti och jobba.

Åter igen ha en trevlig kväll..

<3

Kommentarer
Postat av: Joakim

gullit, tror hon köpte de av mig när jag jobbade! :D

2008-02-14 @ 21:19:32
Postat av: Mamita

Tack för rosen, mi hijita linda

2008-02-15 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0