Fredag Kväll

Det var meningen att jag skulle på bio, men jag backade ur i sista minuten och det var för att jag verkligen inte hade någon lust. Eller jag var verkligen glad över att gå imorse, såg fram emot det och allting. Fast jag vet inte riktigt vad som hände. Helt plötsligt så fick jag någon konstig känsla att jag inte hade någon lust att åka någonstans eller att göra mig i ordning. Men jag ville egentligen se I Am Ledgen. Får se den nästa vecka eller något. Jag ska i alla fall se den snart har jag bestämt. Jag är ju ledig idag så jag har bara varit hemma idag och det har faktiskt varit skönt. Sedan ringde jag min kära gamla goa vän Jennifer. Har saknat henne så mycket att jag blev tvungen att ringa henne. Vi bestämde att vi skulle träffas eftersom jag inte har träffat henne sedan Nyårsafton. Jag messa Joakim också eftersom jag inte har träffat honom på länge med.

Så just nu sitter jag här hemma med Jennifer och Joakim och vi sitter och tittar på Scrubs. En serie vi alla tycker om att titta på. Jag ville ha lite sällskap. Nu ikväll så har vi bara kollat lite på tv och även suttit vi datan och kollat på lite saker. Vi har sett en del serier nu ikväll.

Pratade med pappa ikväll så nu är maten klar för imorgon. Lillebrorsan bestämde maten för imorgon. Det blev Tacos såklart! Nej, men min lillebror har börjat gilla det så mycket nu så, varje gång vi är ensamma hemma så brukar det oftast bli den maträtten eftersom den är så enkelt att göra. Ser fram emot att umgås med lillebrorsan.
 
Tidigare idag så såg jag på ettan ett program på tv som handlar om Kubansk salsa. Det är en koreograf som satt ihop olika salsa danser som sedan en massa dansare dansar på olika ställen i Havana, Kuba. Jag gillar kubansk salsa och deras sätt att dansa. Jag lyssnar ju mycket på salsa visserligen dansar jag inte så mycket, men jag kan lite grann faktiskt. Det är dock inte så lätt, men det funkar ändå.

Hur som helst ska vara lite social mot mina kära vänner, som just nu tittar på Scrubs!
Ha det bra!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0