Lördag - En ny dag..

Ännu en dag har gått och det är snart dags att sova och vakna upp för nästa dag. Imorgon ska jag jobba extra igen, kvälls pass. Sedan veckan som kommer så är det mycket som kommer att ske. Jobbar ganska mycket och ska gå på bio med min familj och därefter så får vi se.

Imorse så vaknade jag runt halv tio, blev väckt av en arbetskompis som skickade ett meddelande. Trevligt, trevligt. Sedan så har jag och mamma varit och besökt min storebror. Han fyller 25 imorgon. Jag gav honom mina presenter som jag köpte igår när jag var i stan med Jocke. Det jag köpte var ett par speciella strumpor som han velat ha länge och ett par långa mjukis-shorts som jag vet att han gillar. Dem är perfekta för honom. Så han blev helt nöjd, och av min mamma och hennes fästman så fick han en perfym (tror jag det var) och en Bacardi flaska.

Ikväll så har jag varit hemma och kollat på en utan av mina favorit reality serier som går på MTV; The Hills. Ännu en säsong är igång igen. Jag blev så ivrig så jag blev tvungen att leta fram resten av avsnitten från säsongen så jag kunde se några till avsnitt och det gjorde jag också, så det var kul. Gillar den serien och det är pga. en viss person som jag började titta på den serien, har även tidigare tittat på Laguna Beach, man kan säga att den The Hills är en fortsättning på L-B. Hur som helst så senare så tittade jag på  melodifestivalen, Björn Gustafsson..ja, han är lika rolig som vanligt. Har även kollat på CSI: Miami och Law & Order.

Man kan säga med andra ord att det har varit ännu en hemma kväll ikväll..Kändes skönt med tanke på att det är så mycket kring mig som jag känner jag måste få lasta av ibland. Tack och lov finns min underbara mamma tillhands och hjälper mig hantera allt just nu. Kan bara säga så här; Det har varit ganska tufft för mig denna senaste vecka och jag har lite att ta i tu med. Som sagt min mamma finns till hands och hjälper mig med det. Hon är underbar. Älskar dig galet mycket, så du vet mamma.

Just nu har jag gjort i ordning mig för att sova, men jag ska lägga mig i sängen och kolla på en film först.

Sov Gott..

<3


Kommentarer
Postat av: ...Mamita

Älskade gumman, älskar Dig så jättemycket oxå. Vi hjälper varandra, det är så bra. Besitos Mamita

2008-02-24 @ 14:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0