Lördag morgon?

God morgon!
Idag är det lördag morgon då. Eller kan man säga att det är morgon. För mig blir det ju det.

Oj,oj..jag vaknade nu. Jag var upp till 04.15 imorse, så det blev ganska sent idag får jag säga. Så bara för det så vaknade jag även sent. Fast det var länge sedan jag var uppe så sent så jag antar att det var skönt då att få sova länge. Men jag ringde till pappa på direkten och fråga varför han inte hade ringt och väckt mig och sa han bara; När fick du senast sova ut riktigt länge?! Det är ju sant i ju för sig, men ändå. Hur som helst jag är vaken nu och ser fram emot att träffa lillebrorsan.

Nåja, måste sätta igång. Ska börja göra mig i ordning. Kan skriva lite mer ikväll.

 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0