Lugn måndag kväll..

Kvällen har varit bra och jag har ju jobbat som jag tidigare sagt. Det var kul, fick jobba med min kompis som jag står närmast, ängelen själv. Alltid lika roligt att jobba med henne. Stannade kvar längre bara för att umgås med henne. Har sagt det förut vi ses så sällan. Vi har ju fått en kaffeapparat på jobbet som ofta går sönder, men den utnyttjas väldigt bra av all personal. Så nu under kvällen sprang vi två gånger till apparaten och hämtade god varm choklad..mmm..det var mumsigt.

Imorgon är det en ny dag och då ska jag gå och bowla med dessa skumma människor..=)..Det ska bli lite kul faktiskt, men vi får se hur det går. Jobbar kort dag också..Jippi..!!

Kollar just nu på Shark och har precis gjort i ordning mig för att gå och lägga mig, ska upp tidigt.

Sov gott mina vänner..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0