Måndag - en solig dag

..God dag/ God morgon..

- en solig dag..

Ligger just nu i sängen och tittar på skruttiga serien Våra Bästa År och har precis käkat frukost. Har fått sova ut ordentligt idag. Ikväll ska jag jobba igen, fast det är inte så himla länge utan bara 4-5 timmar och imorgon jobbar jag en kort dag igen. Som jag kanske tidigare sagt så ska jag jobba extra på söndagen igen, samma tid som igår. Så det är helt okej för min del. Kvällen igår gick jättebra, har så goa boende på min avdelning. Dem är så omtänksamma och verkligen bryr sig om oss i personalen precis lika mycket som vi bryr oss om dem. Det är anledning till att man trivs på sin arbetsplats.

Jag har fortfarande inte kommit på någon present till min bror. Onsdagen börjar närma sig och jag vill så gärna ha presenten planerar så slipper jag tänka på det senare när man väl kommer in till stan. Han fyller 25 år och jag blir galen av att inte veta vad jag ska köpa. Det är jobbigt att köpa presenter till honom.

Ska hoppa in i duschen nu och börja göra mig i ordning, ska göra ordning håret och allt också. Just nu har jag bara ett stort utstående hår. Måste göra något åt saken.

Ha en trevlig kväll..

<3

En avslutning ;

Måste visa underbara, vackra och fin bilder på Colombia..
    

Jag vet att jag visar mycket bilder på Colombia, men det är för att det landet består inte bara av krig och droger och en massa våldsamhet. Landet är faktiskt ett väldigt vackert landskap i sig. Är stolt över att komma därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0