Onsdag - en dag utan jobb

God dagens

Vaknade väl för någon timme sedan, eller rättare sagt vaknade jag för ett bra tag sedan men jag steg upp för inte så länge sedan. Som sagt idag är det en dag utan jobb, med andra ord jag är ledig. Det känns väl ganska skönt, får sova ut och allt.

Igår så jobbade jag en kort dag och det var ganska lugnt kan man säga. Var inte så himla mycket att göra. Som sagt det var en kort dag, så när jag kom hem käkade jag lite och kollade på tv. Senare så mötte jag upp min brorsa och två gemensamma kompisar till oss som vi gick och bowlade med på Heron City. Det var faktiskt jättekul, visserligen så vann jag inte, men jag förlorade i alla fall inte. Kom på andra plats och sedan så kom jag på tredje plats andra gången vi körde. Måste säga att jag inte brukar ha roligt när jag brukar bowla, men jag har aldrig varit med om det som hände igår när man bowlat. Skumma människor som kommer fram till en, människor som kastar bowlings klotet innan ens käglorna ställts upp än (klumpigt), eller ramlar när man kastar klotet, eller bara springer fram och tillbaka med klotet fast kastar det aldrig utan springer tillbaka och tar sats igen. Haha alla dessa saker gjordes av bara en person.
image58
Hur som helst därefter gick vi och käkade, ska inte säga vad. Därefter åkte vi hem, men vi hade jätteroligt. Får se vad nästa roliga grej blir nästa gång.. Hur som helst, idag vill jag bara ta det lugnt för jag fick lite ont i ryggen igår och min handled efter bowlingen. Ska vila de två sakerna idag. Men min bror fick en liten bra födelsedags present, jag bjöd honom på bowling och mat =) och han hade också trevligt. Han försökte nog visa att han var duktig på bowling. Han och jag låg ganska lika många gånger.

Nåja, kanske skriver något senare...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0