Pizza kväll på jobbet

Just nu har jag precis fått i mig lite yoghurt och en banan. Sitter även och kollar på Women's Murder Club, tidigare såg jag en lite gnutta på Grey's Anatomy. Hmm, har missat så många avsnitt så jag hängde inte med så mycket.

Har även jobbat ikväll och det var väl kul antar jag. Min lilla ängel på jobbet tjatade om att beställa pizza, så vi beställde pizza till middag. Det var mycket trevligt. Åt pizza och tittade på Pokerfejs och tro mig, min sk. ängel kan prata ganska mycket. Kommenterade varje människa hon såg i det programmet. Nåja, det var i alla fall en kul pizza kväll på jobbet. Vi hade även en lite finska lektion med vår sköterska på jobbet och det var jätteroligt =)..

Nåja, ska lägga mig nu. Imorgon ska jag visa en annan mobiltelefon som jag drömmer om. Den är så fin.. =) och jag gillar den väldigt mycket. Det är min kompis på jobbet som trycker i mig alla idéer.
 

God Natt.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0