Skräckande..och usch

Stod och pratade med mamma för inte så länge sedan när hon höll på att fixa med sin dvd och allt. Plötsligt så tittade jag ut genom fönstret och råkade se in i grannens fönster och då plötsligt såg jag något skräckande. Jag var inte riktigt säker på vad jag såg först, men det jag trodde jag såg var grannen som gick runt "naken".. Jag sa till mamma; Usch, jag tror någon granne mitt emot oss går runt naken i sin lägenhet. Mamma tittade och sa; Nej, han har kalsonger på sig. Jag gillar inte när folk går runt nakna hemma och det sa jag till mamma med.

Jag kollade sedan igen och då såg jag att det var en kvinna som hade på sig en rosa eller beige mjukis överall, som då såg exakt ut som hennes egen hud. För "dräkten" var ganska tajt, man kunde även se att hon hade en hästsvans. Jag tror att vi såg dåligt bara för att det var dimmigt ute. Tack och lov såg jag inte det jag trodde jag såg, och hoppas till gud att jag aldrig ska behöva se något sådant heller.

Hur som helst, var och handlade lite. Köpte då lite frukost och så, sedan köpte jag lite choklad pudding. Så jag åt det och kollade på Grey's Anatomy. Ska börja göra mig i ordning till att sova när som helst. Ska upp tidigt imorgon bitti och jobba. Men jag har haft en väldigt lugn dag och tagit i tu med vissa saker som har behövts. Fast jag har inte kommit på någon present till min bror ännu. Bjöd ju på bowling och allt, men vill ge något mer. Skulle åkt till stan, men jag kunde inte göra det idag. Det kom lite hinder som gjorde så att jag inte kunde åka.

Aja ska gå nu, kolla klart på tv serien jag er på just nu..ska sova sedan..

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0