Soliga Måndag

Solen är här!!

Ooh lala laa..imorse så fick jag en härlig "sovmorgon". Njöt av att bara få sova ut och ligga kvar i min stora gosiga säng och slippa höra telefonen ringa eller något. Det var en riktigt bra morgon. Är ledig idag, oh madre mia vad skönt. Kunde bara känna mig lugn och avslappnad. No stress at all..

Shit..vad glad jag blev när jag såg solen lysa som den har gjort hela dagen. Klockan är just nu lite över halv fem och det är fortfarande ljust ute. Jag ser det som ett tecken på att det börjar närma sig vår. Det är ju även plus grader ute, visserligen är det självklart inte super varmt ute, men kring 5 + eller något. Idag har jag bara varit hemma måste städa och tvätta. Mamma kommer hem imorgon så jag ska göra det fint tills hon kommer. Jag tycker dock det ska bli skönt att hon kommer och jag har faktiskt inte stökat ner någonting. Det krävs bara att damsuga lite och slänga sopor annars ser det precis likdant ut som när hon lämnade det.

Hade egentligen velat gå på promenad, men nu är det försent måste gå och handla lite snart till ikväll. En ORDENTLIG middag ska lagas ikväll nämligen. Jag vet precis vad jag ska äta för gott. En smarrig pastasallad med en massa nyttiga grönsaker och sådant.

Skulle ju till stan med en kompis, men vi ska ta det imorgon istället bara för att hon ska iväg runt 18:45 tiden och det blir lite stressigt för henne. Fast vi ska ta det imorgon istället så kan hon också handla grejer till sig själv samtidigt. Jag ska se om jag kan hitta något roligt att köpa. Finns väl vissa grejer jag skulle vilja köpa. Men det är inte något jag är säker på finns kvar eftersom det var ett tag sedan jag ville köpa dem här grejerna. Som sagt ledig idag och ska städa The House till mamita kommer hem från Teneriffa. Ikväll ska jag ta det lugnt som vanligt och hade tänkt att kolla på CSI:New York och senare kolla på en film eller något.

Nåja, ska börja göra mig i ordning. Innan allt så ska jag bara ut lite snabbt.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0