Söndag - God morgon/ God dag

Igår kväll gick jag och handlade lite gott, gott och senare satt jag och tittade på melodifestivalen. Jag måste bara säga att Björn Gustafsson är den absolut roligaste svenska komikern jag någonsin sätt. Han är ju så sjukt bra. Det är helt otroligt. Ja, han var jätterolig igår. Hur som helst kollade lite på melodifestivalen, sedan tittade jag på CSI: Miami.

Se Björn Gustafsson från både förra lördagen 9/2 och från lördagen igår 16/2 i Melodifestivalen

Lördag den 9/2
http://www.youtube.com/watch?v=DSdzkmiJM28&feature=related

Lördag den 16/2
http://www.youtube.com/watch?v=82jeWL2LJw8

Alltså titta om du inte har sett det, men denna människa är ju så hysteriskt rolig. Skulle själv kunna se dessa klipp om och om igen..

Nå, ikväll ska jag ju jobba extra. Just  nu så gör jag ingenting speciellt, måste nämligen städa rummet. Ska försöka att gå och handla lite innan jag går till jobbet. Det är några timmar kvar. Måste tvätt håret också. Nåja imorgon är det måndag igen och även en ny vecka. Jag jobbar kväll imorgon igen. Kortpass..lite trist faktiskt. Hur som helst ska sätta igång och börja städa, men jag antar att ni andra får njuta av er dag. Sol igen och allt hoppas bara på att nästa vecka kommer vara detsamma som denna.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0