Söndag kväll..

Just nu sitter jag och käkar lite. Har inte varit hemma så värst länge, utan jag slutade klockan 21.00 nu ikväll. Har jobbat och det har gått jättebra. Det var faktiskt lite kul, fick träffa några kompisar som jag typ aldrig träffar. Så jobbat har jag gjort hela kvällen. Och nu sitter jag och tittar på Cold Case och ska snart göra mig i ordning för att lägga mig.

Imorgon ska jag jobba kväll igen, men det är ett väldigt kort pass. Idag är det även brorsans födelsedag, hade faktiskt glömt bort det nästan. Hörde mamma säga grattis till honom och då kom jag ihåg. Han ringde imorse för att prata, men jag var så halv-vaken att jag inte ens kom ihåg vad han sa. Sedan när jag kom till jobbet hade jag fortfarande inte ringt eller skickat ett meddelande till honom. Min kompis kom fram till mig på jobbet och frågade: Fyller inte din bror år idag? Då kom jag ihåg igen och jag skickade ett meddelande sedan när det var lugnt på avdelningen. Visserligen fick jag lite dåligt samvete, men nu har jag i alla fall bett om ursäkt för att jag inte sa något imorse.  Grattis igen brorsan, ha en trevlig kväll!

Tidigare idag så har jag bara städat till rummet och gjort det lite finare. Har även kollat räkningar och mitt schema för nästa vecka. Måste börja jobba lite mer när jag jobbar så lite ibland. Kan jobba tre dagar i veckan ibland och man vill ju tjäna lite mer när man jobbar så lite. Nåja, ska dra mig tillbaka och kolla klart på Cold Case.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0