Söndag kväll..lång dag

Hola amigos!

Det har varit en lång dag idag, jag har jobbat sedan 07.00 till 21.00 nu ikväll. Jag sov dåligt natten som var. Fast jag har överlevt dagen så det är lugnt. Visserligen så har det varit en lång dag, men tiden har gått jättesnabbt tycker jag. När man är hemma så tycker jag det tar jättelång tid innan klockan blir 21.00, men när man hela tiden jobbar så rinner bara tiden iväg. Fast hela dagen har varit bra ändå, jobbat med jätterolig personal och vi har haft roligt hela dagen idag. Älskar vår personal, vi trivs så bra och jobba tillsammans.

Igår skrev jag inget för jag hann inte eller jag orkade inte heller. Men jag kan berätta att igår så var jag med min brorsa och med min kompis storebrorsa som också är kompis med min bror. Hur som helst han var här igår och vi käkade tittade på tv. Senare så träffade jag en annan gammal kompis till mig. Jag blev sååååå grymt CHOCKAD när jag fick samtalet. Visserligen var det trevligt att höra från henne, men det kom bara som en överraskning. Nåja, vi träffades igår och var hemma hos henne. Kollade på tv och snackade lite. Det var så länge sedan vi sågs. Hon har nämligen flyttat hemifrån och jag fick besöka för första gången. Det var väl trevligt antar jag, lite små mysigt. Fast läskigt område dock. Nåja, kollade lite på melodifestivalen och därefter rörde jag mig till en park närheten där jag bor. Där träffade jag min bror och hans kompis. Sedan gick vi till oss igen. Missade nya CSI: Miami avsnitten igår. Fan vad sur jag blev, fast jorden går inte under för det.

I fredags så träffa jag och min bror ännu en kompis till min brorsa. Han har också en chiuaua, fast lite större än våran. Den var jättesöt. Fast det som var roligast var att den typ var hälften så lite som våran och jag tycker Romeo är liten. Det var i alla fall jättekul att träffa den söta lilla chiuauan.

Idag åkte bror min hem, uscha, det var trist. Saknar ha någon här. Nu är det nedräkning innan mamma kommer hem. Jag tror det är på tisdag kväll. Nu är det kväll och imorgon är jag ledig, ska till stan med en kompis hoppas jag i alla fall. Aja, ska gå och lägga mig snart.

Buenas Noches

Kommentarer
Postat av: malin

haha märkte det;) du svarade ba, Hej...eehh ?

2008-02-11 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0