Tiden går..

Just nu går bara tiden och jag vet fortfarande inte om mamma kommer hem idag eller imorgon. Varken jag och min bror har hört från henne. Så det kommer bli en överraskning. Har i alla fall städat huset och så. Just nu tvättar jag och fördröjer tiden genom att titta på Gossip Girl, käkar även lite naturgodis. Middagen ikväll blev fiskgratäng. Det var jättegott.

Jag har hittat ett par skor som jag så gärna vill ha, men jag ska avakta med dem just nu. Det är ett par Nike Air som jag gillar. Vanliga sköna skor. Får se vad det blir längre fram.


Jag vet inte riktigt vad det är med dem, men jag älskar dem verkligen. Det finns ett till par skor som jag gillar, men vi får väl se när jag köper ett till par skor. Inte riktigt ännu i alla fall.

Nåja, tvättmaskinen är klar nu så jag måste gå och ta hand om tvätten. Jag blir galen av att inte veta om mamma kommer hem eller inte ikväll. Det gör mig nästan galen, men men..

Ha det så bra...

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0