1 Januari 2008

God kväll!

Ska fatta mig kort. Tänkte inte skriva så där jättemycket eftersom jag ska upp tidigt imorgon bitti. Men jag tänkte väl bara berätta att nyårsafton gick väl sådär. Var lite misslyckad, men det kan jag berätta mer om imorgon.

Har jobbat idag, gick väl bra. Kändes lite konstigt, men det är bra..Jag kan berätta mer imorgon när jag kommer hem. Jobbar 8-20 imorgon, men jag hinner skriva lite när jag kommer hem annars gör jag det på torsdag då jag är ledig.

Nåja, som sagt tiden rinner iväg och jag ska upp tidigt imorgon bitti, ska jobba och allt. Men ni får ha en trevlig kväll och jag hoppas år 2008 kommer bli ett riktigt bra år.

God Natt på er.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0