Från Soligt - Till Blåsigt

Hallå!!! =)

Oj, vackert väder idag?! Helt otroligt, det var fint väder idag. Jag blev nästan lite shockad. Det roligaste är att jag inte fick någon chans av att njuta över den soliga dagen. Så det var lite trist. Men en solig dag ska vi vara glada över. Fast nu på kvällen så frös man ju ihjäl. Det blåste jättekallt ute och man höll ju själv på att följa med vinden. Så jag blev lite shockad av kvällsvädret, men det är ju Sverige vi bor i och då ska man aldrig förvåna sig över hur vädret blir egentligen. Fast alltså jag menar det blåste ju VERKLIGEN!!

Idag har jag jobbat och det har väl gått bra, men alltså det var lite stressigt imorse. Fast det berodde på att mina gulliga arbetskollegor hade försovit sig och då fick jag vara ensam på morgon. Hur som helst så blev vi klara i god tid och jag fick ju sluta tidigt idag också. Det var skönt att få gå hem tidigt idag. När jag kom hem tog jag bara något litet och åt för hungern. Jag skulle ju träffa brorsan idag i Täby centrum, vilket jag också gjorde. Vi gick runt och tittade lite i olika affärer. Jag fick släpa med min bror i nästan alla affärer, pobrecito..Nej, men jag hittade lite grejer som jag handlade. Jag köpte ett par JÄTTEFINA mockaskor från Nilson. Uscha, jag blev så kär i dem så fort jag såg dem och idag så tog jag det första steget och köpte dem. Jag är ju så grymt nöjd, ångrar mig inte alls. Det var som min bror sa i affären: Om du inte köper dem nu så kommer du ångra dig, och nästa gång du kommer tillbaka så kommer de säkert inte finnas kvar i butikerna. Det var då jag blev rädd och köpte dem. En som jobbade där hjälpt mig och hon sa: Är du nöjd? Jag svarade själv att jag var det. Då frågade hon: Vad hindrar dig då? Så jag blev jättenöjd och hon tyckte även jag gjorde ett bra val. Sedan så gick vi till Åhlens och där köpte jag en väska plus lite smink. Inget märkvärdigt faktiskt. Fast jag blev jättenöjd med min väska, så det var också ett jättebra köp. Efter det så köpte jag inte mer utan det var det jag kunde hitta som jag behövde köpa. Det värsta var att jag ville köpa mer, men jag var bara inte säker på det och det är då jag vet att jag inte ska handla mer.

Hur som helst så åkt vi sedan hem till brorsan och skulle käka. Det blev något lätt, pannkakor. Fattar ni vad jag äter för något, det är ju helt otroligt?! Måste börja skärpa mig. Uscha, ingen sådan mat. Men i ju för sig så var det ju ändå mitt förslag, så det är ju mitt egna fel egentligen. Nåja, vi kollade även på Vänner och det var ju som vanligt lika roligt. Stannade inte så värst länge eftersom jag skulle åka hem och min bror har katt. Jag är allergisk mot dem små tråkiga djuren. Nej, usch vad taskigt jag. Har svårt för katter.

Imorgon ska jag träffa Gisela och vi ska gå på bio, I Am Ledgen med Will Smith. Det finns nog bara en ut av hans filmer som inte har sett och det är Muhammed Ali, visserligen är jag fruktansvärt sugen på den. Fast det får bli en annan gång. Aja ska ta det lugnt och titta på tv nu en stund, sedan ska jag faktiskt sova. Är så grymt trött, ska bara titta på CSI:Miami som börjar snart.

Chao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0