Ny Design

......

Ikväll så har jag och Jocke mixtrat med våra bloggar. Han har hjälpt mig med en del. Jag är faktiskt helt nöjd med min blogg just nu. Visserligen har det varit lite jobbigt, men jag känner att jag har åstadkommit ganska mycket. Har ju hållit på enda sedan jag slutade jobbet. Ska inte säga när jag slutade idag, det är nog bäst så. Jag blev nöjd i alla fall. Har desginat min blogg..Tack Joakim..!!

Idag har jag bara jobbat och sedan varit hemma. Det har varit en helt okej dag. Imorgon ska jag jobba igen och även på söndag. Fast imorgon så ska jag på bio med mina brorsor, samt två barn till. Det är barn till min brors kompis. Vi ska se den här National Treasure och den verkar väl helt okej. Vi ska se den efter jag jobbat.

Aja måste lägga mig ska upp tidigt imorgon bitti!

Hare bra people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0