Onsdag Kväll

En lugn kväll..

Idag så har jag jobbat och det har varit en bra dag idag. Imorgon så har jag ett kort pass och det känns jätteskönt. Fast senare ska jag träffa brorsan ju. Annars ska jag bara ta det lugnt imorgon. Imorgon är det ju min sista dag på jobbet för den här veckan.

Just nu så sitter jag och tittar på den absolut bästa komediserien som någonsin funnits och det är ju Vänner, eller hur? Eller den slutar om bara någon minut nu. Alltså just nu passar Vänner perfekt att titta på. Ikväll så har jag inte orkat laga någon mat så jag slängde in en liten pizza i ugnen. Det känns jättejobbigt att inte göra någon riktig nyttig mat utan att jag fick nöja mig med en pizza. Fast jag kände inte för att ställa mig och laga mat just nu utan jag är alldeles för trött för det. Ska snart gå och duscha och därefter får vi väl se vad det kommer för kul på tv ikväll. Annars får ja väl sätta på en film eller något och sedan kanske lägga mig. Ska nämligen upp tidigt imorgon bitti. Jag börjar klockan 07.00. Som sagt onsdag kväll har varit en väldigt lugn och trevlig kväll. Ska snart först ringa pappa och sedan storebrorsan för att kolla läget med dem. Ska ju träffa den ena och den andra imorgon och på lördag. Måste komma med middagsförslag till dem båda två. Ni förstår när man är på besök hos antingen pappa eller brorsan så får man själv komma med matförslag och det gillar jag.

Ska inte dra ut på någon onödig text, utan jag ska avsluta här.. Men ni får ha en jättetrevlig kväll och förhoppningsvis så får ni ha en trevlig dag imorgon också.

God Natt..!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0