Slappis dag..

Hejsan, hejsan!

Idag är det en slappis dag. Jag har bara varit hemma på hemmaplan. Tagit det lugnt och så. Om en vecka så kommer en viss person vara glad och ha det jättebra. Slippa jobba och få komma till värmen. Jag hoppas denna människa få det skönt. För denna människa ska på en semester... Njut av de sista arbetsdagarna!

Igår jobbade jag ett kort pass 07-12 och därefter gick jag hem och käkade lite grann. Därefter så var jag i stan tillsammans med min bror. Vi gick runt och tittade på lite grejer och käkade lunch buffén på Pizza Hut. Fast jag hittade en massa saker som jag ville så köpa, men jag köpte ingenting, ska försöka köpa på fredag eller något. Jag hittade ett par jättebra vårskor, tittade även på kläder. Skulle vilja köpa en vårjacka. Visserligen känns det lite tidigt, men eftersom det har ju ändå varit ganska onormala vinter dagar så börjar man undra om det ens kommer någon riktigt snö denna vinter. Jag tycker det är ganska synd, men nu när det snart är februari så då är det ganska onödigt att det ens ska komma någon snö. Snart kommer vi till mars - april och då är det ju dags för snön att försvinna och då kommer våren. Men, men naturenskrafter styrs av sig själv.

Hur som helst från en sak till en annan...När jag och min bror blev uttråkade och kollat i de flesta affärer så beslöt vi oss för att nästan åka hem. Då hade vi varit i stan i ca.2 h eller så. Vi skulle bara titta i en sista affär då vi träffa Giselas syskon Marcello och Roxana. De var också ute och kollade i affärer. Så då bestämde vi oss för att gå runt med dem också. Det var faktiskt kul och sedan så rann tiden på. Då bestämde vi oss för att käka middag med dem på Taco Bar. Det var trevligt kan man säga..=).. Sedan gick vi och tittade på andra saker och gick längs drottninggatan. När vi kom till en affär som de hade smycken och mycket annat. Helt plötsligt hörde vi en kvinna som skrek. Jag tänkte inte så mycket på det sedan. Men sedan hörde jag och de andra att hon skrek hela tiden. Kollade ut i affärer och det var någon snurrig kvinna som skrek om jesus. Vet inte riktigt vad hon skrek om, men hon skrek om jesus i alla fall, det gjorde hon väl tydligt att det handlade om. Hehe..ja det finns minnsan underliga människor man kan träffa på i stan ibland. Hur som helst, sedan promenerade vi till Gamla Stan därefter begav vi oss alla hem.

I helgen så kanske jag ska på bio med båda min bröder, men det beror väl på om det blir av. Vi började rata om det, men vet ej om det kommer ske. Jag jobbar nämligen helgen, men jag hade tänkt att det kunde ordnas på något sätt. Så sällan jag och brorsorna bara hittar på något utan pappa. Hemskt det låter, men det är faktiskt sant. Vi träffas alltid vi fyra och visserligen är det också kul, men kanske roligare om det bara är syskonen för en gångs skull.

Aja måste gå nu, ska gå och käka.! Ni får ha en trevlig kväll..
God kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0