Solig Söndag

Denna dag har varit en jättefin dag. Det har varit soligt och det har varit kallt, men det var bra ändå. Har dock inte varit ute så mycket eftersom jag har varit och jobbat idag. Det känns som det har varit en jättelång dag, men det har det inte varit. Jag är jättetrött idag, eller inte så mycket imorse utan jag blev det senare mot eftermiddagen någon timme innan jag skulle sluta. Om det inte vore för min trötthet så hade jag faktiskt tagit en promenad idag, men jag hoppas på att det är lika fint väder hela nästa vecka också. Jag hoppas även att det inte kommer någon snö. Det är bra att det är fint väder utan snö. Om vi har tur så kanske det blir en tidigare vår. Just nu känns det som det är höst.

Ikväll ska jag ta det lugnt, är nämligen ledig imorgon och det ska bli skönt. Jobbat hela helgen, så det ser jag fram emot. Ska även leta lite på IKEA på nätet efter lite nya möbler. Håller på att göra min lilla lista, men det är inget som är bestämt än vad jag vill ha och vad som skulle passa.Försöker inreda med färgerna, rött och vitt. Fast det är inte lätt jag lovar. Jag har inte bestämt mig riktigt hur det ska se ut, men jag har min lilla idé. Funderar även mycket på att köpa en ny tv, men inget är bestämt än. 

Aja, måste gå nu för jag ska se de nya avsnitten av Brothers & Sister...Har saknat den serien..=)..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0