Tisdag kväll..

Go'kväll

Ikväll så har jag jobbat och allt gick bra. Just nu sitter jag och kollar på Brothers and Sisters. Jag älskar verkligen den här serien. Den är så himla bra och rolig. Både underhållande och intressant serie. När man kommer hem från en arbetskväll så är det alltid kul att titta på något man själv vill se. Jag måste titta på tv när jag kommer hem för att koppla av, men det är så ibland att man inte alltid hittar något så då tittar man på något som funkar att se på. Ikväll så var det ju Brothers and Sisters så då behövde jag inte leta upp något att se på, och senare kommer C.S.I: Miami som också är väldigt intressant. Imorgon börjar jag i lagom tid, det är inte försent eller förtidigt. Klockan elva nämligen och det är helt okej för min del.

Hur som helst har inte så mycket att skriva. Det har varit en lugn kväll och jag ska snart gå och lägga mig, men jag ska fortsätta titta på tv. Serien slutar alldeles strax. Nåja, ni får ha en trevlig kväll och till er som läser detta på dagen får ha en trevlig dag. Själv ska jag nu hoppa i säng!

God Natt  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0