Ett meddelande till en viss person!

Idag så är det ju den 21 Juli och för 20 år sedan föddes min absolut närmaste och gamla barndoms vän Jennifer. Så med andra ord måste jag säga...


Ska alldeles strax skicka ett mess till henne också för det har jag inte hunnit med. Ska försöka fira hennes födelsedag senare. Har mycket att göra nu för tillfället. Måste även handla en present till henne. Har faktiskt en i tanke, gäller bara att köpa den. Kanske eller funderar på att köpa två saker. Vi får se, men 20 år stort.

Baby Girl -  Grattis på födelsedagen, hoppas du inte får ålderskris som en annan vi känner har..hehe. Jag hoppas du även får en trevlig kväll, så hörs vi när vi hörs.! Vilket är snart hoppas jag. Ska fira dig den 1 augusti då den gamla gubben också blir 20..KRAM PÅ DIG..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0