Fredag - God morgon.

God morgon allesammans!

Klockan är just nu 07.00 och jag håller på att äta frukost och samtidigt tittar jag på "Alla älskar Raymond" och det är en bra start på morgonen. Igår hittade jag ju mitt stämpel kort också, så jag är ganska nöjd faktiskt. Känner inge press eller att jag inte har ork. Det är ju bra med tanke på att jag ska jobba hela dagen.

Nåja, sak inte dra ut på tiden eftersom jag måste börja klä på mig och göra mig i ordning. Börjar klockan 08.00 idag. Vi får se hur denna helg kommer gå, ska ju jobba heldag imorgon med som jag nämnde igår. Det komer bli tufft. Men jag får lov att se pengar bilden framför mig.

Ha en trevlig dag allesammans!
Det verkar som att det blir en fin dag, får se hur länge det håller i sig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0