Gröna Lund..

Grönan, jag måste säga att jag är en RIKTIG FEGIS. Fast jag måste ju skylla på att jag bar på mycket grejer; väskor, påsar och andra små grejer. Sanningen är att jag, hahaha, åkte i stortsett bara en sak. Jag vet att vissa kommer håna mig för det här, men..men..jag åkte Vikinga gungan bara. Fast lillebrorsan bara körde på han, åkte allt som jag absolut inte vågar som t.ex. Jetline (berg & dal banan), Extreme, Kvasten och Pop Expressen. Vi gick även tillsammans i Lustigahuset. Jag...hahaha.. åkte inte heller den här lilla mattan ner som man åker när man ska lämna huset. Igen jag hade mycket grejer på mig.

Här, väntan på min lillebror som åkte runt någonstans på denna lilla bana.  Frittfall, HAN FICK INTE åka den för mig. Jag tillåter inte ens mig själv åka den. Farligt!  Brorsan står och väntar på att få åka Pop Expressen.
Köpte ett kupongs häfte med tanke på att det var knappt jag som åkte.  Någon kvinna som cyklade på en enhjuling, ganska skickligt faktiskt.  Extreme var väl okej, har själv åkt den fast jag stod över denna gång.
Strålande väder och jetline var i fullfart.  Det var även en god slush.  Bild jag bara tog medan brorsan åkte Pop Expressen. Jag lovar att jag inte spelade Grodan.

Vi hade roligt, tråkigt för min bror bara att han fick åka ensam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0