Internet varit urfunktion

Alltså det är typiskt, man har varit utan internet i 1 vecka och 5 dagar. Sedan när man ska åka hem och är redo för att upp datera bloggen så visar det sig att bara några timmar innan jag kommer hem så funkar inte internet. Min mamma har ringt och ringt varje dag och försökt att få i ordning det hela, men det har inte hänt något. Men nu efter 4 dagar så har det börjat fungera igen. Helt otroligt.. aja..

Under dagen kommer jag lägga upp nya bilder och berätta lite roliga saker och tråkiga. Sedan så kan jag dock berätta att bloggen kommer nu varje eller varannan dag skrivas i.

Kommentarer
Postat av: Jocke

yey, back on track! :)

2008-07-09 @ 14:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0