Jättestressigt just nu.

Kommer kanske ha lite svårt att skriva inlägg nu de senaste dagarna. Jag gör mitt bästa. Jobbade från 07.00 igår morse till 18.30 så jag var ganska trött och sedan jobbade jag ju även 08.00-21.00 i söndags. Det har varit tufft och det är det fortfarande. Lyckades ju jobba bort lördagen nu igår. Eftersom jag jobbade över till halv sju igår så är jag ledig på lördag. Jag jobbar tack och lov nu bara 5 dagar denna vecka, men jag jobbar varje dag nu tills flytten på fredag. Det är jättestressigt just nu. Känns som jag inte hinner.

Som sagt får lov att packa och städa på kvällarna och nätterna för att hinna. Det är skitjobbigt just nu, har ju även haft mycket mardrömmar under hela förra veckan och veckan innan dess. Bara idag under en halvtimme då jag vilade mig efter jag kommit hem från jobbet så drömde jag att jag både var på jobbet och jobba samtidigt som jag höll på hemma och packade. Sprang emellan både jobbet och packningen. Därför väntar jag bara på att allt ska vara klart snart. Så det hela kan vara över.

Aja, ska fortsätta städa rummet för imorgon så ska massor av grejer skruvas ner och isär, osv. Så imorgon kväll kommer jag sova på ehh...hmm..golvet. Fy fan alltså. längtar till lördag.

Ha det så gött!
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0