Kortfattat

Nu har ni sett mina bilder från Skansen och Gröna Lund. Vi fick tur med vädret trots denna värme som tog kål på både mig och brorsan. Glömde säga att vi faktiskt hade en lite picknick på Skansen. Pappa hade gjort god plättar åt mig..mums.

Lunchen var SUPER god.  Byebye Djurgården, tack för idag.

På vägen hem tog vi färjan till slussen och sedan gjorde jag min lillebror sällskap. Vi passerade Medborgarplatsen och smet in på Burger King och köpte lite gott käk. Åkte sedan hem och jag åkte hem glad och nöjd för att jag hade gjort min lillebrors dag till en UNDERBAR dag. Han betyder nästan allt för mig och jag gör allt för honom. Spenderar så lite tid med honom, så detta är mitt sätt att ta igen förlorad syskon tid.

Det var allt för idag mina vänner, och för er som inte förstår så läs tidigare inlägg. Min dag tillsammans med min lillebror på Djurgården.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0