Måndag

Go'kväll..

Har precis smält i mig en kyckling sallad, ikväll så jobbade jag. Slutade nämlinen klockan åtta. Annars idag så träffade jag pappa lite snabbt. Han droppade av några fler kartonger som jag kan använda till mitt rum och resten till lägenheten. Just nu tittar jag på CSI:NY och Mannen som talar med hundar (skiftar emellan åt). Aja, ska snart läsa en liten tidning som jag köpte också.


Hoppas även på att kunna se en film innan jag lägger mig. Ska ju jobba imorgon igen. Får inte vara uppe för länge. Lägger inte upp så mycket bilder nu för tiden men det beror på att jag inte tar så mycket att kort längre. Jobbar och packar bara, inge märkvärdigt. Fast jag gör mitt bästa.

Ska titta lite på tv nu och kolla tidningen...

Buenas Noches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0