Mina semester bilder..

Resan upp på tåget i 2 h och 24 min, satt med min iPod och min Pelé bok.

   

Fina sommar kvällar ute på landet med familjen..bara vackert väder..

     
     
     
   

Bilderna ovan är ett kort från nästan varje dag, eller iallafall från kvällarna. Kanske några eller något kort är från samma dag. Vi grillade och solade varje dag nästan..kan man säga. Ibland kunde det komma en regnskur på morgonen, men det tog inte lång tid innan det kom en liten sol och på kvällarna var det klar blå himmel.

   
 

Ja, vi har haft tur under semestern. Fast dagen vi skulle åka hem så blev det kallt och det var gråa tråkiga moln och det regnade nästan hela vägen hem till stockholm. Men när vi kom hem så hade det blev ganska bra väder.

   
 

Nåja, nu har ni sett mina semester bilder och resan dit och hem. Är bara så sjukt glad att vara hemma igen..

Kommentarer
Postat av: ...Mamita

Yo también soy allegra. Te quiero, tú Mamita

2008-07-09 @ 17:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0