My god, jag är helt slut.

Imorse låg jag lite extra länge i sängen bara för att jag visste att jag skulle ta itu med mitt rum senare på dagen. Som vanligt så fick jag lite hjälp av min kompis små systrar. Vi gjorde bra ifrån oss. Har slängt ett bord som är kanske en meter och 20 cm eller något. Tungt var det och jobbigt. Sedan så åkte ännu en byrå och massa sopsäckar.

Att göra en sådan här grej är inte lätt och det jobbigaste blir nästa vecka. Mamma börjar jobba tror jag och själv så har jag tagit på mig fler pass för att tjäna lite extra och ta igen dem två semester veckorna jag tog. Det betyder att det kommer bli mindre tid för att packa, så idag har jag kört på. Ska försöka få ordning på rummet i slutet på veckan. Blev erbjuden mer hjälp till flyttnings dagen och vi tar emot all hjälp vi bara kan få.

Det känns ganska mycket just nu och både jag och mamma (speciellt  mamma) har gjort jättemycket. Fast jag är glad att jag blev av med det som tog så mycket plats i mitt rum. Har då större ytor som jag kan använda. Vet ni, jag tänkte lägga in en härlig bild sedan på en rolig grej som mamma hittade idag, måste nämligen avsluta här. Ska iväg och käka.!

Hörs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0