Ny parfym..

Igår köpte jag SOLO tidningen eftersom Vecko Revyn var slut. Får leta i en annan affär istället imorgon eller något. Hur som helst med tidningen fick man två kajalpennor OCH en liten prov parfym. Det var faktiskt en parfym av Sergio Tacchini. Den luktade så otrolig gott, jag ska nog köpa den.

    

Precis när jag slog upp tidningen så fann jag även detta underbara smycke som jag bara helt plötsligt blev fäst vid. Det var så fint, funderar även på att köpa det med. Okej moving on...Idag så var jag inne i stan och lunchade med mina bröder och far min. Det vart lunchbuffé på Pizza Hut. Jag säger då det - madre mía det var så himla mycket folk. Alla slängde sig på tallrikarna och hela buffén var slut så vi fick vänta ett tag. Hungriga människor..

Har även jobbat idag, först hade jag lite ångest och sedan när jag väl kom dit så gick allt på räls som jag hoppades på också. Ska kolla lite på tv och sedan ska jag sova!

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0