Ny tv?

Solen sken idag, oj då..vad börjar hände med vårt Stockholm väder?! Aja, det var iallafall varmt och skönt, dock har jag inte fått chans att kunna njuta av det så pass mycket eftersom jag har jobbat sedan 7 och slutade 13.30. Började små dugga när jag var på väg hem.

Aja, har precis slängt i mig en liten pizza slize som var hyfsad god faktiskt. En sådan man lätt slänger in i mikron bara i ett par minuter. Har suttit kollat upp en tv (LCD). Har nog hittat en som jag tidigare visat som jag funderar på att köpa redan i helgen. Ska försöka röja upp ordentligt ikväll så det börjar se ut som jag börjat någonstans på packningen och så jag kanske kan köpa tv under helgen så jag får plats med den. Aja, men den verkar iallafall jättebra och ser ut som om den har ganska mycket grejer som en sådan tv bör ha.

Min nya tv?

Vi får som det blir något köp i helgen..nu är jag iallafall ledig hela helgen. Ska se på en bra film ikväll, tänkte även springa och köpa något gott också samt någon tidning.

Hörs later.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0