Okej då fortsätter jag..

Som jag tidigare nämnde, kollade ju på SAW filmen. Den filmen är ju helt vrickad eller själva människan som är den hemska/ onda typen i det hela är ju det. Nåja, det är ju meningen med det hela i ju för sig. Med tanke på läskigt, om man verkligen vill utsätta sig för något läskigt eller mer obehagligt så rekommenderar jag att se Paranormal State som går på Kanal 5 runt 23 tiden och ibland 00.00. Efter jag har sett bara ett avsnitt så vågar jag knappt röra mig runt i lägenheten utan att tända alla lampor osv. Jag känner obehag och får svårt att sova ibland, men jag fortsätter att kolla på det ändå. Vet faktiskt inte varför.

Imorgon kommer en tuff dag, ska nämligen jobba ett hel dags pass - 8.00 till 20.30 och på lördag ska jag jobba 7.30 - 20.30. Så helgen kommer bli ganska tuff får jag säga. TACK OCH LOV så är jag ledig på måndag så jag kan vila ut. Har en kompis som fyller år den dagen också - 21 Juli. JAG HAR INTE GLÖMT!!! =)

Kolla den fina kvällen vi fick då...


Hoppas på bättre väder imorgon och att det då håller i sig också...
God Natt mina vänner!  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0