Semestern

Back, back again..


Ja, som sagt hemma igen då. Det har varit underbart. Har inte behövt någon klocka och jobbet ringde bara en gång för att rätta till en liten grej angående ett arbetspass. Fast annars så har det varit jätteskönt. Vi har haft det bra, sol nästan varje dag och någon regnskur, men inte som ni här hemma i Stockholm har haft.

Under tiden vi hade vår semester så var vi i Falun och gick ner i Falukoppargruva. Det var kul, men jag har besökt den gruvan ett antal gånger. Fast denna gång släckte dem hela j*vla gruvan och man var bara nästan ca, 70-80 meter under jorden och jätterädd, tempraturen där nere var 5-6 grader bara. Inte direkt någon värme, men när vi kom upp igen så var det ju 28-29 grader den dagen och sol. Värmen kom tillbaka ganska snabbt. Men guidetanten började prata om spöken och grejer vilket kanske inte är så smart. Blev rädd ju!

Annars så har vi bara solat, inte badat fast räknas det om man har doppat benen och huvudet? Jag och lillebrorsan har legat i våra solstolar hela dagarna, varje dag nästan. Kollat på många filmer som vi har köpt. Som sagt ingen tv som har kanaler eller något internet. Köpt en massa mode-tidningar och några korsords tidningar också.



Dessa grejer var ett måste när jag solade - skvaller tidningar, min älskade iPod, min mobil, brillorna och solstolen. Solstolen fann vi faktiskt på ICA MAXI och var ganska billig, men dem var skit sköna att sitta i och sova =).

Återkommer senare..måste städa lite..nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0