Skvaller tidningar..

Är det bara jag som ÄLSKAR läsa mode och skvaller tidningar. Vet inte varför, men jag läser dem när jag är uttråkad, innan jag lägger mig och kanske när jag äter frukost. När jag väl är klar med dem låter jag dem gå vidare till mamma för hon är väl som mig. Kanske inte älskar det, men hon har inget emot att läsa dem. När hon kanske sitter på balkongen och tar en pause från allt städande eller när hon fikar på morgonen.

Jag är en riktig skallerblask kärring.

Aja idag köpte jag både Fredag från Expressen och iN TOUCH när jag var på väg hem. Har inte hunnit läsa dem än, men ska göra det nu. Som typiskt måste jag jobba imorgon. FAN, HELA DAGEN OCKSÅ!! Aja bara bita ihop och köra på. Ni får alla ha en trevlig lördag kväll. Ska först se klart på Las Vegas..jag och mina serier..haha.

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0