Tisdag 15/7 - Oturs dag?!

Idag har det inte varit min dag, allt har bara gått allmänt fel. Eller iallfall allt som har med jobbet att göra. Men, vad kan jag göra?! Hoppas bara att allt imorgon blir bättre. Fast något bra var att vi har ju haft kanon väder idag och det fick mitt leende att komma fram iallafall. Med tanke på att jag haft en oturs dag så blev jag tvungen att tvätta lite arbetskläder så jag fick dra med mig dem till en kompis idag och låna deras tvättstuga.

     

Bilderna ovan är på min kompis lille syrra och en tavla som hon även håller upp som hennes storesyrra (min kompis) har gjort.

Under tiden
tvätten gick så satt jag och min kompis minsta lillesyrra och kollade lite på storesyrrans data och så. Pratade en massa och lyssnade på musik. Köpte även en pizza som jag krubbade i mig. När tvätten var klar så promenerade jag bara hem och la mig på sängen samt kollade en stund på tv.

Just nu kollar jag på Cold Case (gamla avsnitt) samtidigt sorterar jag mina papper osv. Ska fortsätta med det. Hörs lite senare igen.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0