3D film och Bio..

Kaloppsan..!

Idag så steg jag upp klockan 08.30 för att göra mig redo för min hel dag tillsammans med min lillebror. Det var trevligt vi gjorde en massa saker. Först så fick han bestämma vad vi skulle äta till lunch och det blev Kina Restaurang, sedan så släpade jag in min bror i en klädaffär och då fann jag en två klänningar - en persika färgad och en röd/rosa färgad. Riktigt nöjd med mitt fynd.


Sedan begav vi oss till Naturhistoriska för att gå på Cosmonova och se 3D filmen ännu en gång. Min lillebror hade förstora förväntningar, men han blev lite besviken. Dem utnyttjade ju inte hela skärmen. Ni vet, Cosmonova har ju en enorm filmduk. Nåja, efteråt släpade vi oss in till stan för att gå på bio - Indiana Jones & Kristalldödskallen. Den var faktiskt rolig, och åter igen så fick jag se Shia La Beouf. En hysteriskt rolig kille. Han var ju med i Transformers.

Harrison Ford, Shia La Beouf

Aja, filmen tog slut och som jag sa att filmen var jätterolig och typsikt Indiana Jones. Hur som helst därefter så drog vi till MAX. Lillebrorsan var hungrig, själv åt jag det inte för deras menyer var så himla konstiga så jag sket i det. Samtidigt hade jag en orolig och stressad pappa ringandes var 5:e minut. Okej, men bror min åt klart på MAX och sedan gick vi till Mc Donalds så jag fick i mig något litet, mycket enklare än MAX. Tusen olika köer, och konstiga sätt att beställa på. Fattade ingenting. Har haft en trevlig kväll och lillebrorsan vart nöjd och hade trevligt.

Måste sova nu - ska börja jobba 7.00 imorgon bitti.
God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0