En date..

Nu ikväll så bestämde jag en date med lilla Jennifer flickan. Har inte setts på ett tag så jag klämmer in henne på lördagen då..skoja..ta det inte personligt! Min kära bror är lite små putt på mig eftersom jag inte kan träffa honom på söndag innan jag åker. Har ju redan bestämt bio med Karina. Det gillade han inte. Som en rolig person sa; Får helt enkelt börja boka in träffa med mig en månad innan. Har inte tid för allt och alla. Haha usch, vad hemskt! Nej, men det ser jag fram emot på lördag faktiskt.

Just nu sitter jag och lyssnar på en klassisk gammal låt som jag ska börja använda på min mobil som ringsignal. La Bamba, har saknat den låten. Det finns en låt som jag vill ha. Vet ej vad den heter, men den går jämt, jämt och jämt på alla klädaffärer inne i stan. Hmm..vill veta vad den heter.

Nu ikväll så har jag och Jocke gjort om Giselas sida. Kolla gärna in den Här. Jocke gjorde headern och det är själva stora bilden av svarta rosen och allt. Resten tog jag hand om. Gisela är inte hemma just nu, men den blev skitfin tycker jag. Hoppas hon gillar allt!

Aja ska börja tvätta bort smink och borsta tänderna. Även om jag börjar sent imorgon så kanske jag ska lägga mig tidigt så jag kan städa imorgon och fixa rummet lite. Ha det bra!

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0