En riktig höjdar kväll igår!

Sverige tog hem allt igår..!

Ja, som ni vet så gick det ju bra för Sverige igår kväll mot Grekland. Vi tog hem lite poäng och det kändes jätteskönt och roligt. Det var roligt att just Zlatan gjorde mål, men dem glömde se Henrik Larsson. Det var ju ändå han som assisterade honom. Och jag antar att det är det som Larsson är bra på. Under Champions League 2006Barcelona vann så assisterade han båda målen som gjorde att dem tog hem allt. Som sagt Larsson är en duktig assisterare. Jag tycker matchen var helt okej och den var intressant, men tyvärr tror jag inte det kommer gå lika bra mot Spanien på lördag. För just nu är Spanien i form verkligen. Dem har många, många bra spelare så för mig är det lite osäkert. Självklart hade det ju varit bra om vi tog hem den matchen också. Samma där, det är ödet som får avgöra.

Nåja, från det ena till det andra. Har precis ätit frukost och sitter här vid datan. Ska snart börja klä på mig och göra mig klar för att gå och jobba. Tack och lov jobbar jag inte så länge, men  det är pengar ändå. Fick nya tider i måndags för nästa vecka. Har gått med på att jobba under midsommarhelgen. Det är ju stor helg. Ångrar mig lite grann, men det är ju stora pengar så jag borde vara tacksam istället. Men veckan därefter dra ju jag iväg ett tag, ska vara borta 2 veckor ungefär.

OKej, men som sagt måste börja göra mig i ordning. Jag ska klä på mig och så. Men jag skriver senare ikväll..!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0