Förkylning?

Dagen har varit hemsk, mycket på jobbet och en jobbig snuva, förkylning vet jag ej om det är..kanske. Usch, jag har snytit mig stup i kvarten. Fast på jobbet var det inte alls likadant. Det har varit värst hemma, då rinner bara näsan. Nåja, som vanligt så har dagen varit helt underbar. Fast på jobbet har det varit jobbigt att jobba i värmen, man kan liksom inte njuta av vädret. Det vart förresten ingen utbildning för mig idag. Först och främst var vi kort om personal så jag sa att det aldrig skulle funka om jag gick på den. Det hade blivit kaos, men sedan ringde chefen och sa att den ändå var inställd pga. att någon av föreläsarna vart sjuka. Så jag fick sluta som vanligt.

Jag var så slut efter dagen så när jag kom hem somnade jag i två timmar sedan blev jag väckt av en kompis som ringde från sin kompis lillesyrras studentmottagning.

Extra...gott?!Något som har blivit min favorit grej är dem här goa sakerna... Dem är inget man ska äta ofta, men jag brukar ta en sådan efter jag har ätit ibland kanske jag tar två bara för att dem är så himla goda. Köpte dem igår när jag sk. "stora handlade" på Apoteket. Handlade en massa plåster, en massa andra produkter inför sommaren.

Nu har det även var mycket luftballonger ifarten under kvällen och då är det verkligen ett tecken på att sommaren äntligen har kommit. Det har ju varit en väldigt fin kväll.Luftballongerna..!
Nu har även äntligen nya Veckans NU - tidning kommit ut. Bilderna från Mariah Careys och Nick Cannons bröllop. Vart jättenyfiken och har läst den hela kvällen och det var kul..! Dem är ett gulligt par, men det kom som en chock bara. Såg precis en intervju med henne när hon berättade om bröllopen och allt..intressant faktiskt.
Veckans NU Nåja, sitter och skiftar mellan I, Robot och 2Fast, 2Furious just nu. Egentligen borde jag sova, men jag kan inte låta bli. Fast jag är lite dum med tanke på att jag har båda filmerna på dvd så det gör inget om jag stänger av, men bara för att dem går på tv just nu så kan jag inte låta bli att titta. Aja ska lägga mig i sängen och titta så får vi se om jag somnar..!


God Natt allesammans..!
Ha en trevlig kväll..vissa av er är väl lediga imorgon
.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0