Lördag morgon

God morgon allesammans!

Sitter just nu och äter en liten, liten baguette till frukost och ett glas mjölk. Hoppas allt är bra med er för med mig är det ganska okej faktiskt. Jag är lite pigg, men jag måste gå och jobba det är det. Fast tiden brukar oftast gå snabbt när man får händernafull på jobbet. Har precis gjort i ordning min lilla fläta. Ska börja sminka mig och klä på mig också, då kanske jag ser ännu fräschar och piggare ut.

Min lilla inbakade fläta på huvudet
Här är min fina inbakade fläta jag nyss har gjort, vart så nöjd med den att jag tog ett litet kort. Hade en likadan igår och fick väldigt mycket beröm för den.

Aja måste fortsätta med mitt nu, ska gå snart!
Hörs senare <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0