Måndag

Som ni ser så har jag lagt upp ny profilbild. Den andra var faktiskt lite tråkig så jag tänkte jag skulle bjuda lite på mig själv. Det var inte mycket, men det var väl lite bättre eller hur?! Sedan så fick jag hjälp att göra om bakgrunden för det var en ganska tråkig, den jag hade tidigare. Svart-vita bilden som var överallt. Min liknar Joakims nu fast jag har mörkare. Tack Jocke för hjälpen med bakgrunden. Det funkade inte när jag gjorde det så..tack!

Har nu förtiden alltid svårt med att välja skor, för vädret kan ju för sjutton aldrig hålla i sig. Växlande väder hela tiden. Först sol och blå himmel. Senare lite blåsigt och grått. Hmm, det ser plötsligt ut som det ska regna. Efter ett tag börjar det bli alldeles för varmt. Nåja, plockad fram mina svarta mocka-skor. Har inte använt dem på ett bra tag. Passade perfekt idag.

mina svarta mocka skor..

Aja, imorse gjorde jag ett litet besök till Vårdcentralen pga. en sak. Det är en grej jag hållit för mig själv och min familj, har nämligen bara berättat för tre av mina vänner. Nåja, besöket gick bra fast nu måste jag ta en massa tabletter till på fredag. Det är dock inte roligt. Fick gå och hämta medicin receptet på apoteket och det gick ganska snabbt. Sedan så åkte jag först och köpte frukost därefter raka vägen till Malin som klippte mig idag. Usch, vad nöjd jag blev!! Min profilbild är en liten "insides look" på hur det vart, men tyvärr så syns det inte så mycket. Ett stort Tack till Malin som var gullig och gjorde mig fin idag

Har även åkt till Slussen och handlat ett SL-sommarlovskort. Mitt måndadskort går ut imorgon. Jag tycker sommarlovs kortet såg ganska somrigt ut - Glada färger och allt. Aja, nu är det bara denna vecka sedan så drar jag på måndag. Har dock lite saker att göra innan dess. Imorgon ska jag försöka träffa Gisela innan jobbet, på torsdag har jag nu "Tvingat" Jocke att följa med mig till stan och på söndag ska jag på bio med Karina - Sex and The City, filmen. På onsdag så måste jag packa som sjutton. För Pappa ska dra med sig halva släpet åt mig redan på torsdag, så då blir det bara att säga; Varsågod, papi..!

Nu är det bara en kvart kvar till CSI; NY och det är så spännande nu. Det slutade så bra sist. Är så nyfiken på vad som ska eller kommer att hända. Kan skriva lite senare..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0