Måndag...igen..

Okej, jag börjar så här..

Helgen var inge märkvärdig, jag var hemma för det mesta. Igår åkte jag till stan en stund med Joakim. Meningen var att jag bara skulle in dit en snabbis och handla lite grejer som jag behövde, men det vart väl någon till några timmar mer. Nåja, det var väl trevlig fast mycket folk och ganska varmt ändå. Käka lite lunch också. Det vart I love Kebab, första gången jag någonsin åt en Kebab tallrik vilket jag tyckte var förvånande gott faktiskt. Såg godare ut än Jockes konstiga rinniga kebab rulle i alla fall.

Senare så fick jag ett samtal på kvällen av min lilla barndomskompis Malin. Hon undrade om jag var intresserad av en liten promenad med henne...Självklart tänkte jag! Aldrig fel med frisk luft.! När vi hade börjat gå så var jag lite orolig över vädret för det såg ut som det skulle börja regna. Malin föreslog att vi lika gärna kunde dra hem till henne så det gjorde vi. Smet även in på Willys och handla plockgodis, sedan kollade vi på film Maid in Manhattan / Kärleken checkar in som gick på tv3 igår kväll. Vet ni vad?! Hon gick även med på att klippa mig. Jag litar på henne och hon vet hur jag vill ha det, så på måndag så lägger jag mitt hår i hennes händer...!

Malin - en härlig tjej
Malin..haha, typsikt henne


Idag, måndag, har jag jobbat från 7-14 och från 16-20. Fast jag är så trött som sjutton. På min rast sprang jag hem och vilade mig och nu är jag faktiskt helt slut. Imorgon så slipper jag i alla fall jobba länge. Slutar tidigt tack och lov. Det har varit en ganska tråkig kväll på jobbet. Nåja, jag hoppas på bättre dag imorgon. Ska se klart CSI:NY och sedan tvätta håret och därefter - Pang Bom rakt i säng.

God natt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jeeevar vilken snygging på bilden ;)

2008-06-11 @ 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0