Midsommar kvällen..

Ja, kvällen har väl varit ganska okej antar jag. Det har dock varit ganska mycket just nu, men det har funkat. Har i alla fall fått komma hem och ätit god middag tillsammans med lilla familjen. Det var faktiskt jättetrevligt och skönt. Jag fick fira en liten midsommar i alla fall. Jag fick mamma köpa jordgubbar och glass. Ska äta lite snart och sedan börja göra mig i ordning och hoppa i sängs. Ni vet, jag ska upp tidigt imorgon igen...klockan 05.15. Fast imorgon jobbar jag ju dag och det ska bli skönt och på kvällen ska jag träffa Jennifer och käka lite mat och ha lite trevligt. Om du läser detta Jennifer så kan jag berätta att jag inte orkade messa dig när jag slutade, var så himla trött och är fortfarande. Messar dig på min rast imorgon.

Kan passa på att hälsa till min lilla moster som läser min blogg varje dag. Trevlig midsommar moster! Hoppas du har fått en trevlig kväll och god mat. Kramar till dig..!

Aja återkommer strax igen!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0