Mina fem nya fynd idag

Mina fina halsband.  mitt nya diadem..stavas det så?
Visar färgen på min nya kjol.  Där jag ska förvara mina nycklar.  Och en lite miniväska.

Det första vi kan se är halsband som jag köpte, fina va?! Sedan så ville jag köpa ett diadem (stavas det så?). Bilden under f.v så är det en bit av kjolen som jag visar - en grå. Brevid så är det en slags "mini-förvaring" för pengar tror jag som är formad som en kanin, men jag har tänkt att ha mina hemmanycklar i den. Sista bilden är på en liten svart väska. Man säger inte väska till sådana fast jag kommer inte på namnet. Den har i alla fall inte något axelband eller handtag. Denna går helt enkelt under armen eller hålls hårt i handen.

Okej nu har jag visat mitt och skrivit allt för idag. Ska hoppa i sängen nu, ska upp tidigt.
God Natt allesammans! Hörs imorgon igen..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0