My good old friend..

Vaknade upp imorse av att min bror ringde. Jag hade lite känningar i halsen och min röst var lite hes, men det gick över efter lite varmt te. Efter frukosten gick jag in till förrådet och hämtade min solstol som jag satte på balkongen. Fast jag låg inte länge där, det vart alldeles för varmt för mig och mitt tjocka hår. Tog en snabb dusch och sedan klädde jag på mig. Suzana..Fixade håret och det tog lång tid. Senare så gjorde jag mig ordning för att träffa en gammal kompis (bilden). Har inte träffats på ett år. Vi åkte till Trekanten i Liljeholmen och satte oss vid vattnet där. Det var faktiskt ganska trevligt tills vi typ blev "attackerad" av fem olika fåglar. Usch, jag blev så rädd. Ni som känner mig vet hur rädd jag blir när vi bara går inne i stan och alla dessa ruskiga och snuskiga duvor flyger om kring. Hur som helst, vi hade roligt. Pratade om en massa om vad vi gör nu förtiden och vad man hade gjort under den senaste tiden.


Här är lite bilder som från dagen och dem dumma fåglarna som skrämde mig. Fast det var en liten svart fågel och hennes ungar som simmade förbi. Ungarna var så underbart söta. Hemska ankor är också läskiga. Svårt att tro att jag själv ens haft fåglar.

Dumma stora fåglar.         Lilla familjen..

en anka..         Trekanten

Som jag nämnde igår var jag ju ledig idag och imorgon ska jag jobba och gå på en utbildning, men det ingår i jobbet. Det ska inte bli så kul fast jag får stå ut. Den handlar om hygien och en massa andra grejer. Vi får se imorgon hur roligt det blir. Nåja, orkar inte skriva mer här nu..!

Hör av mig imorgon igen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0