Ny kärlek

Mina nya Keds


Dagen har varit ganska bra, har dock inte gjort något. Har faktiskt bara varit hemma hela dagen. Suttit på balkongen och annars bara tagit det lugnt. Jag har bara pratat lite snabbt med Gisela, min pappa, min bror, min lillebror. Håller på att planera min födelsdags present till lillebror för nästa vecka. Det ser jag fram emot. Storebror kommer inte bli så glad, han får tyvärr inte vara med... Så är det. Aja som ni ser på den stora bilden så vart det nya skor igår, mina nya älsklingar - Vita Keds. Jag såg dem i affären på Nilson och jag föll för dem direkt. Köpte även en svart klänning, en bok, nagellack (inte likt mig), leggins och inge mer tror jag.

Foten känns mycket bättre, svullnaden gick ner över natten och det är bra. Det syns inge längre, men det känns lite när jag böjer foten dock. Som jag nämnde igår, det var 1 dag kvar fast nu så är det fart på allt. EM har satt igång, sitter just nu med tv4 på. Portugal mot Turkiet, snälla. Aja vi får se, ska inte säga något elakt nu, men jag hejar på Portugal.

Ha en trevlig kväll mina vänner..Ska själv lägga mig på sängen och kolla klart, sedan blir det väl en film.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0