Sex and The City brudklänningen.

Bilden snodde jag av Jocke.
Sex and The City brudklänningen.

Detta är Sex and The City brudklänningen som Carrie bar i filmen. Vet ej om det är orginalet, men det är definitivt samma modell. Den är verkligen jättefin och jag TVINGADE Jocke att ta ett kort på den, eller det var jag som tog bilden eftersom Jocke inte ville. Du kan se den utställd på NK.

Nåja, eftersom jag ska jobba imorgon på midsommar så ska vi "lilla familjen" fira lite idag. Det är synd att jag jobbar kväll, hade hellre jobbat dag istället och det hade varit bättre. Aja, men det är som det är nu. Imorgon innan jobbet hade jag tänkt att göra en liten äppelkaka som en liten grej till resten av familjen eftersom jag inte kommer vara hemma.

Aja nu är det snart dags för middag, ska käka lite och sedan så väntar jag på att lilla vieja ska höra av sig så jag kan droppa av hennes grejer innan hon åker hem.

Haha, som vanligt..skriver något sedan kanske!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0