Sex and The City

Klockan är nu halv tio och jag har precis tagit en liten bit av äppelkakan från igår. Har även satt på den absolut sista tvätten inför imorgon. Allt ska vara klart ikväll redan. Pratade nyss med min pappa och han berättade att dem just har fiskat. Vi är verkligen som en typsikt svenskfamilj, för jag älskade fiska när jag var liten. Nå, jag är där imorgon i alla fall.

Ikväll så har jag varit på bio med la princesa, vi åkte direkt från jobbet in till stan. Vi hade faktiskt jättetrevligt, filmen var bra och den var lika rolig som serien. Kanske den var lite hoppig, men bra! Yes, Sex and The City my people. Jag ska ge er ett tips, ät eller drick aldrig innan bio för under filmen är det alltid dags för toabesök. Fy fan, det fick jag själv uppleva ikväll. Inte bara jag heller...haha. Vi åt nämligen månadens sista utekäk på Pizza Hut.

Okej, ska inte skriva mycket mer för jag har inte så mycket att skriva. Datan följer ju med upp och sedan så får vi se när jag får tillfället att skriva ett inlägg. Har ju inge mobiltbredband, men jag kanske får chansen till en snabb uppkoppling om jag får tur under någon ut veckorna. Har fortfarande inte bestämt mig hur länge jag ska stanna. Som jag sa till en kompis; Kanske två veckor blir för mycket?! Jag får nämligen snabbt hemlängtan till stor stan..

Nåja, ska packa ihop det sista nu verkligen och därefter åker datan ner också. Kanske skriver något litet imorgon, men då använder jag min kära moders data.

Ha en trevlig kväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0